Wil je werken of stage lopen bij de meest gastvrije hoster van Nederland? Lees wat wij je te bieden hebben, en solliciteer gelijk!
Al meer dan 20 jaar zijn we actief op de hostingmarkt en verzorgen we voor 5000+ ondernemers, bedrijven en webbureau's de hosting van hun website en e-mail. We zien onszelf als een online hotel, waarbij wij onze klanten een vijfsterrenbeleving willen geven. Het "online verblijf" met hun website en e-mail in ons hotel moet qua klantenservice, beveiliging en techniek tot in de puntjes goed geregeld zijn. Zo helpen wij al deze klanten om online succesvol(ler) te zijn; iets wat steeds belangrijker voor hen wordt.
Goede hulp en ondersteuning voor onze klanten vinden we het allerbelangrijkste. We beantwoorden niet alleen hun vragen en geven advies via telefoon, e-mail en online chat - maar brengen hen ook pro-actief op de hoogte als er iets aan de hand is. De vragen die gesteld worden lopen uiteen van het instellen van een e-mailaccount en updaten van DNS records, tot het optimaliseren van de performance van een drukbezochte website en het beveiligen van een serveromgeving. We gaan daarbij altijd een stapje verder. Klanten waarderen ons daarom met een 9,7 gemiddeld, en zijn we uitgeroepen tot een van de klantvriendelijkste organisaties van Noord-Nederland. Daar zijn we trots op!
Malware, spam, ransomware, hackers, phising, datalekken, ... - het internet zit vol gevaren. We zien het als onze rol en plicht om onze klanten zo goed mogelijk te beschermen tegen deze digitale bedreigingen. Dit begint bij het op orde hebben en houden van onze eigen serveromgevingen. Ook zijn we ISO gecertificeerd, waarbij een externe auditor jaarlijks onze beveiliging checkt. Daarnaast informeren en helpen we klanten als we zien dat hun website niet up-to-date of zelfs gehackt is of er zaken zijn die zij kunnen verbeteren. Ook introduceren we regelmatig nieuwe features en diensten waarmee onze klanten hun beveiliging nog beter kunnen regelen.
De hosting- en internetwereld staat nooit stil. We houden nieuwe ontwikkelingen voortdurend in de gaten, voeren we regelmatige interne tests uit met nieuwe technieken, en praten we met externe partijen, leveranciers en onze klanten over veranderingen. Hierbij kijken we naar hoe we onze dienstverlening continu kunnen verbeteren, bijvoorbeeld op het vlak van snelheid, gebruikersgemak, beveiliging of efficiëntie. Zo hebben we eind 2020 afscheid genomen van onze laatste fysieke server, en draaien al onze hostingdiensten nu op virtuele servers en containers in de "cloud". Ook ontwikkelen we zelf kleinere applicaties, bijvoorbeeld het dashboard waarmee onze klanten diensten kunnen bestellen en beheren.
Wij zijn een klein, maar enthousiast team. Wij werken graag met jou samen aan uitdagende projecten en voor duizenden klanten. Binnen onze organisatie zijn er veel groeimogelijkheden en is er ruimte voor je eigen ideeën. Aangenaam kennis te maken!
Als schoonmaker zorgt Douwe er voor dat het online verblijf van onze hotelgasten zo aangenaam en comfortabel mogelijk is, en ruimt hij alle storingen en issues die hij tegen komt netjes op.
Ruben werkt op de front-office in ons hotel en heeft een ontembare drive; niet alleen goed voor XXL, maar ook voor onze hotelgasten. Hij adviseert graag hoe je meer uit je online verblijf haalt.
Edwin werkt op de technische dienst en zorgt er voor dat alle faciliteiten in ons hotel altijd tiptop in orde zijn voor onze gasten. Op Edwin kun je bouwen, hij gaat door waar een ander stopt.
Als chefkok in ons hotelrestaurant, bakt Jesse de lekkerste projecten en antwoorden op vragen. Geen vraagstuk is hem te gek; hij heeft alle ingredienten in huis voor een passende oplossing.
Als piccolo in ons hotel, verwelkomt en ontvangt Mustafa alle gasten. Hij wijst je graag de weg binnen ons hotel en brengt tevens al je bagage netjes en snel naar je kamer.
Omdat Sander al sinds 2000 bij ons werkt, is hij onderdeel van het hotelinterieur. Hij houdt de marktontwikkelingen in de gaten en tilt XXL met innovaties en verbeteringen naar een hoger niveau.
Als systeembeheerder van ons hotel zorgt Lars ervoor dat de IT faciliteiten voor onze hotelgasten altijd goed werken. Bij een technische probleem komt hij snel met een passende oplossing.
Ali regelt de turndownservice in ons hotel. Aan het einde van de dag zorgt hij dat je websites er goed voor staan en je mailboxen netjes zijn opgeruimd; Ali zorgt voor de ultieme gastenbeleving.
Arne verzorgt de roomservice. Met slechts 1 telefoontje of muisklik zorgt hij dat problemen opgelost worden en je verblijf in ons webhotel zo aangenaam mogelijk is.
Dankzij onze samenwerking met de Stichting Cloud IT Academy (CITA) en de Hogeschool Utrecht bieden we afgestudeerde studenten op MBO 4 niveau een unieke mogelijkheid om door te leren, werkervaring op te doen en gelijk een salaris te verdienen. Je krijgt van ons een baan, vierjarig contract en salaris. Drie dagen per week werk je bij ons, en de overige dagen volg je de duale HBO opleiding Cyber Security & Cloud van de Hogeschool Utrecht. De opleidingskosten worden door ons betaald. Meer informatie over dit programma kun je vinden op: www.jobinthecloud.nl.
Mail je motivatie en CV, en we nemen binnen een paar dagen contact met je op.